blogg.se suger / Dag-09

Har ju fan inte funkat på hela dagen! jag är iaf ledig idag, har träffat min pappa och varit och ätit med honom. Senare idag ska jag nog med min bror och kanske mamma till a6 och kolla lite kläder mm. Lägger ut bilder senare om jag får med mig något hem :)
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

jag har många nära vänner som betyder så mycket för mig!
kan lägga upp lite bilder på några utavdom :)
Elina och jag, vi har varit vänner sen i förskolan
jag och Fia, vi har varit vänner sen sjuan. Träffar henne inprincip varje dag, vi går ju i samma klass också.
Jag och Alicia, vi började umgås förra sommaren när vi jobbade tillsammans. innan det har vi mer "vetat om varandra".
Antonia,Annelie, josefine är tre andra tjejer som jag umgås mycket med men har inga bilder på dem just nu. Umgicks också väldigt mycket med Natali innan men vi har haft våra stunder. Men vi är bra vänner nu! Dock inte lika bra som innan.... henne har jag inte heller någon bild på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0