sWeEeEettTt

Blev inte riktigt som jag sa igår. Jag var på a6 coop med syster och gänget. Sen åkte vi hem, och de skulle kolla på handboll, vilket suger fet kuk. Så jävla tråkigt. så efter att ha ätit lite tacopaj gick jag ner för att träffa fia,elina och antonia. Vi satt och snackade och kollade sedan på film, mysigt :) Sen gick jag hem, var hemma runt halv ett och somnade så fort jag la huvudet på kudden. skönt!


Idag kommer min systers kompisar som bor här i jönköping för att gratta och kolla på min bebis vincent. Ska bli kul tror jag ;) men nu ska jag nog fixa till mig lite efter att jag har bestämt vilka filmer jag ska ladda ner :) pusss


jävligt snygg stil jävligt brun tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0