ojdååå

Förlåt för igår, verkligen världens sämsta uppdatering. Jag var bakfull, stressad, trött och hade ingen ork.
Men vid fem gick jag till Gotting va med han och micke ett tag och fixade lite grejer. Sen gick jag till Antonia, Vi gjorde absolut ingenting, jo vi gick till ica med hennes syster, sen kom fia. Men vi gjorde verkligen ingenting.. Vi bara satt och snackade om allt. Så jävla skönt faktiskt. Att bara liksom snacka... Jag var där i flera timmar. Sen så gick jag och Fia ut för att träffa Adam. Han kommer med bil med tre andra killar. Och jag och Fia får fan i mig panik. Helt osminkade, riktigt trashiga osv. kändes ju inte JÄTTE kul precis :) Men det var iaf Matteo och han två kompisar som steg ur bilen, riktigt sköna killar asså :) sen när dom åkte gick vi till bussen, och den gick inte förens om 27 minuter (Y)
så vi började gå och det tar väl ungefär en halvtimme hem till mig.  Haha inte så kul, menmen ;)
Idag ska jag hjälpa min mamma att tvätta, vilken jag brukar göra ca en gång i veckan, snäll flicka.
Vi hörs senare posssssss:*
bjuder på två sjuukt fina bilder!
fia
och
antonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0