Hej petig mamma

Min kära mor och jag snackade om att jag och Ally startat en blogg igen . Sen kom vi in på att många gör stavfel i sina blogginlägg osv vilket gör min mamma galen . Hon sa att hon mår dåligt och vill kräkas om hon ser att någon gjort ett stavfel , Och med tanke på att hon vet om att vi har blogg nu igen kommer hon gå in och "rätta" alla små stavfel som vi skriver sa hon, Haha vilken jävla petig mamma man har asså men antar att det blir så om man jobbar på en skola! Men hon kan ju glömma att hon ska få gå in på vår blogg och rätta ;)

Idag blir det förhoppningsvis fotografering till headern med Maria & Ally :)

Marias blogglänk cpaade -> www.absolutsmarre.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0