Ett bus inlägg?

Hej på er,haha.
Jag orkar inte börja med att skriva någon lång presentation utan ska bara dra igenom allt snabbt :)
Detta är min (ally) och min kompis Elinas blogg. Vi har haft en, eller kanske till och med två innan (?)
Den första vi hade gick det faktisk väldigt bra för oss! Men tyvärr var det någon idiot som hackade sig in och tog bort bloggen, och sen dess har vi inte orkat börjat riktigt... Men nu ska vi försöka igen!
Vad kommer bloggen handla om? Den kommer handla om allt mellan himmel och jord, vi har inte riktat in oss på någon speciellt ämne, men jag kan lova er att den kommer bli intressant ;)
Bloggdesignen är INTE färdig än, var bara sugen på att skriva ett inlägg, Elina har ingenaning om detta, hihi busigt:*
Men ah, hoppar ni följer bloggen och vi ska lova att uppdatera så mycket vi kan med intressanta inlägg. Önska oss lycka till, puss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0