Dag 03-Mina föräldrar ooossssssv

Hej! Jag och Elina sitter i klassrummet jag har fortfarande ingen dator, den är klar om typ två timmar, rätt surt! Jävla kissie. Ni fick ju reda på det mesta jag gjorde igår av Elina så jag börjar med att skriva om mina föräldrar nu. Skrev lite om dom innan när jag presenterade mig själv men ni får la läsa vissa saker en gång till ;)

Jag bor med min mamma och min bror på ekhagen. Mamma jobbar med handikappade människor och tar hand om mig och min bror typ, haha. Hennes intressen är väl inga speciella men hon brukar väl typ umgås med sina vänner osv. Inte så intressant men ah =D
Min pappa bor i Ölmstad, ligger en bit innan gränna typ mitt i skogen... Inte najs. Han jobba på munksjö pappersbruk där jag antagligen ska sommarjobba go pengar :D Han håller på mycket med huset och umgås med massa bonnar, så rolig är han :) /a

Jag bor också bara med min mamma Anne fast på Liljeholmen då som jag skrivit innan hon uppfostrade mig själv eftersom mina föräldrar aldrig varit gifta/bott tillsammans. Mamma jobbar på en skola och på fritiden brukar hon umgås med vänner och ibland går hon ut en liten partymorsa har jag allt haha ;). Hon är ganska lik mig i sättet faktist och vi har iprincip samma musiksmak som jag vilket är gött.
Precis som Allys pappa bor min pappa Håkan i Karlskrona på landet jag är inte där så ofta men iallafall han jobbar som butikschef för Willy's . Jag vet faktist inte vad han gör på fritiden , han tar väl hand om mina syskon antar jag och umgås med vänner osv :) / e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0