Dag 02-Min första kärlek

Ska bara börja med att säga godmorgon, sittter i skolan nu duktig flicka ;)
Min första kärlek hette Oliwer, vi var tillsammans i sjuan, kommer dock inte ihåg hur länge, men jag gjorde slut för tidigt iaf.haha. Vi Gick i samma skola och vi var inte precis vänner så det var ju lite jobbigt hah. Vi har ingen kontakt längre vet bara att han har flyttat ifrån jönköping, mer än så vet jag inte och känner inte att jag behöver det heller :)

Min första kärlek hette Anton vi var tillsammans i ca 5-6 månader när jag gick i 8;an tror jag det var ? Jag var den som ville göra slut av ganska halv dåliga anledningar menmen ung & dum var man men vi har iallafall fortfarande lite kontakt idag :)

Sen kan jag ju passa på att ge dagens diss också den går självklart till JLT och Arriva , Bussarna är helt överfulla på morgonen och 2 stycken bussar körde förbi mig pga detta? Blir ju så jävla lack det är alltid strul med bussarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0