Dag 01-Presentera mig själv

Börjar med dag 1 idag :)
Jag heter Ally Ingrid Maria Andrén Föddes i jönköping 1994.
Jag bodde med min syster, bror mamma och pappa fram tills jag var fyra då mamma och pappa skildes.
Vi barnen bodde hos mamma, det var bara jag och min bror som hälsade på min pappa någon gång ibland.
Eftersom min syster egentligen inte är min hel syster så vi har inte samma pappa. Anledning till att jag inte var så ofta hos min pappa var att jag inte trivdes där, både jag och min lille bror tyckte inte om att vara hos honom p.g.a saker jag inte kommer ta upp här. jag blev äldre, började på rosenlundsskolan började umgås med Elina + andra
Nu är jag 16 år snart 17. Jag bor med min mamma och min bror, min syster bor nu i Stockholm med pojkvän Felix och en nu född bebis Vincent. De funderar på att flytta hit eller iaf närmare Jönköping, det hoppas jag på! Min pappa bor i Ölmstad, vi har bra kontakt men jag är typ aldrig hos honom eftersom han bor på landet. Och jag såg en spindel i handfatet en gång. haha. Min mamma är den bästa och starkaste personen jag vet och jag älskar henne av hela mitt hjärta. Min bror är bara efterbliven men ganska söt. Sen för vi inte glömma min mormor heller, underbar tant som jag träffar hur ofta som helst, alltid lika kul att vara hos henne :D Jag går på john bauer it-media. Håller inte på med någon sport men jag älskar att rida.
Nu tittar jag inte på något mer, säkert ingen som orkar läsa haha =D
Bästa mamma Lena och lillebror Elias 14 år
Snygg Syster Emma 24 (gammal bild men den ända jag hade)
Fina vincent 1 vecka och fem dagar<3
har ingen bild på mormor och pappa på datorn tyvärr.

Jag heter Elina Maria Lovisa Huotari är 16 år 17 i maj och jag föddes 1994. Jag bor ensam med min Mamma Anne på Liljeholmen i Jönköping , Jag har inga riktiga syskon men jag har 2 stycken halv syskon som är 10 och 9 år som heter Felix och Filippa fast dom bor i Karlskrona med min Pappa Håkan och hans fru Linda . Jag brukar inte vara där så ofta eftersom dom bor 3 timmar ifrån mig ,men det händer att jag åker dit på något lov ibland.Jag håller inte heller på med någon sport men jag tränade dans innan men slutade efter jag dansat i 7 år.Förövrigt måste jag också nämna min mormor som Ally gjode och min morfar som står mig nära :) Har inte så mycket mer att skriva och jag kan inte heller lägga ut några bilder eftersom min stationära dator gick sönder för ett tag sen så alla mina bilder försvann :( Ni anar inte hur många bilder och filmer som försvunnit .. Blir ju så ledsen . Aja det va iallafall min presentation om mig själv :) !


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: det var så lite :)

tack själv! :D

2011-01-19 @ 16:09:38
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0