Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag har inga speciella krav till utseendet. Är dom snygga så är dom det. haha:)
Men jag faller för killar som är snälla/charmiga. Och som kämpar för mig, De som verkligen visar att de vill ha mig. Sånt gillar jag. Också killar som gör oväntade saker, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det. men ah. haha.
Dock tycker jag det är så sjukt snyggt med killar som har mycket tatueringar. Det är nog något som jag verkligen tycker är snyggt. En sak jag HATAR är för romantiska killar, fyfan. Visst ska de säga och göra gulliga saker. Men om en kille typ skulle ge mig blommor vet jag inte vad jag skulle gjort, det är så jävla fult och pinsamt. Eller typ tända ljus? Vafan är det liksom? Jag är ingen romantiker överhuvud taget! Fast presenter kan jag ju acceptera ibland ;) hahah.
Helvetse jävla snygg är han! Han skulle jag kunna tänka mig, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0